Válassza ki az országot/régiót a menüből vagy a térképre kattintva *
Country Selector Alternate Image
Kórházak
 
 
 

Lyell McEwin Hospital (Ausztrália)

Integrált IT menedzsment - 2006.

 
 

I. ÜGYFÉL- / PROJEKTKÖRNYEZET

Ügyfélprofil:

  • A Lyell McEwin Hospital Adelaide-ban, (Ausztrália) fontos sarokköve az ausztrál közegészségügyi szolgálatnak.
  • 1959-es megnyitása óta folyamatosan nőtt és bővült a szervezet.
  • 2006-ban a kórház egy nagyszabású, 85 millió USD (15,6 mrd Ft) költségű fejlesztési projektbe kezdett azzal a céllal, hogy új osztályokat - intenzív, szülészet  és orvosi képfeldolgozás - hozzon létre.

Ügyfél célkitűzései és kikötései:
Fejlett épületi IT menedzsment rendszerre volt szükség, amely integrálni tud számos komplex monitoring alrendszert és kritikus szolgáltatást, mint pl.:
             -     Tűzjelzés és mechanikai vezérlés
             -     Beléptető vezérlőegység és biztonsági behatolásjelzés
             -     „Eltévedt beteg” riasztás
             -     Intercom és CCTV
             -     Magas szintű interfész a hűtőrendszerekhez, dízel generátorokhoz, energiaköltség-mérőkhöz,
                    tűzpanelhez és az egyedi kezelőrendszerhez

II. MEGOLDÁS KIVITELEZÉSE

Kivitelezési módszertan (fő fázisok):

  • A TAC biztosította a műszaki szakértelmet az építési és épületgazdálkodási költségek csökkentéséhez.
  • A hálózati infrastruktúra magas vezetékezési költségeinek csökkentése érdekében a TAC egyedi integrált gerinchálózat kialakítását javasolta.

Megoldások áttekintése (szolgáltatások, termékek, rendszerek, architektúrák...): 

  • A TAC épületi IT kivitelezési megoldásához fogható még nem készültAusztráliában, de talán az egész világon sem.
  • Teljes integrációt biztosít a hang-, az adat-, a video- és a vezérlőrendszerek között, amelyek egy közös strukturált vezetékes rendszeren helyezkednek el.
  • A gerinchálózat magasabb sávszélességet kínál, amely garantálja az állandó és biztonságos adatátvitelt.

III. ELÉRT EREDMÉNYEK

Ügyfél haszna:

  • Nagyobb biztonság komfortos környezetben
  • A kórházi alkalmazottak a nap 24 órájában beléphetnek az épületbe, és hozzáférhetnek a kritikus rendszerinformációkhoz.
  • Alacsonyabb építési és épületgazdálkodási költségek
  • Csökkenő működési költségek
  • Öt év beruházási megtérülés (ROI) rendszerfenntartási menedzsmenttel